Friday 2 November 2012

After almost 25 years!

As salam diri sendiri yang nanti akan bukak and baca balik entry sendiri macam budget gilem :p
Aku sangat happy sebab harapan aku nak feeling Cinderella akhirnya termakbul. Walaupun agak lambat tapi okay la kan, dapat jugak la apa yang aku "what you, what you waiting for" -_-"

Dah alang-alang nak berkenduri dekat rumah aku ni, maka aku pun mula menabung beberapa bulan yang lepas untuk mendapatkan perabot yang ala-ala fairytales yang memang sejak hingusan lagi aku dah mengidam. Bayangkan kalau sepanjang waktu itu aku dah ada anak-anak, kompom semua menjejeh air liur sebab benda mengidam tak dapat, hahaha :p

Aku memang tahap gaban punya minat dengan bilik yang decoration dia ala-ala oldies UK, ala-ala puteri ni sebab macam oh sweetttttttt sangat! :') Maka aku pun asyik google je dari dulu suasana bilik yang design macam ni lepas tu start berangan untuk dapatkan bilik yang sebijik macam ni. And Alhamdulillah setelah 25 tahun tolak dengan fikiran mula berkembang dengan cerita fairytales masa umur 5 tahun, so dah 20 tahun tunggu akhirnya aku dapat jugak set perabot yang macam ni dan dengan berkat duit titik peluh sendiri pulak, macam boleh berbangga untuk tujuh keturunan, hahaha :p


Dengan tilam tak sempat nak letaknya punya teruja la orang cakap terus aku snap pitcure, onyonyo ;p Betul orang cakap, bila dah dapat benda yang kita nak memang akan ada rasa cewi semacam padahal orang lain steady je kan dah lama ada, hoho tapi aku suka nak bercerita dekat sini, so aku pun cerita la sebab aku ni lone-ranger lady dalam family. Korang layan je la kan, kesian dekat aku ni insan pending, kuikuikui. Aku tak terfikir lagi nak deco macam mana, tengah google google lagi ni. Untuk kenduri nanti aku memang tak ambil pakej untuk hiasan bilik tidur sebab aku verangan lebih nak DIY, macam ambil risiko la pulak kan sebab aku tak rasa tangan aku ni berseni. Tapi why not aku challenge diri sendiri kan, hasil dia nanti bila dah kenduri kendara baru aku reveal, muehehe :p


Dreams are necessary in life because some dreams do come true and when we start dreaming, we will work for it - Yananot.