Friday 16 September 2011

keseratus juta kali.

Hehe,sudah seratus juta kali bermula dan harapannya Yananot tidak akan memulakan sesuatu yang baru lagi. Semoga ini permulaan kepada penutup yang hebat. Nahhh, sudah-sudahlah membebel sebab macam cakap dengan masa lalu saja tiap kali bermotivasi pon, haha bila la nak sedaq wahai diri :p

Okay, harap medan Yananot dapat berkongsi something yang valuable walaupun tuan dia ini selalu sesat dalam kekeliruan dan asal sesat beranak belog baru, asal sesat beranak belog baru [cramp mouth]. Duh, bosan kot. Tolonglah tetap pada satu medium wahai wanita hebat, lolol hebat pulak,haha. Kembali serius, sekarang baru aku faham buat sesuatu dengan ikhlas itu sangat penting sebab tanpa keikhlasan hati tak akan rasa tenang. Mungkin sebelum ni tujuan aku buat belog adalah sebab nak budget jadi orang popular dengan follower berduyun-duyun -_-" Sekarang jugak baru aku faham yang menulis biar dari hati, sebab sesuatu yang memang benar lahir dari hati tu la yang tak fake omputih cakap. Tak bermakna before this aku fake, cuma lebih kepada nak jadi orang lain. Mungkin aku rasa identiti sendiri sangat tak secure di samping alasan hati yang "you got nothing hebat hebat nak share pun Yananot" Huhu, sungguh tak matured aku ni kalau buat sesi pandang cermin belakang [sigh sigh sigh]. Okay enough, aku patut belajar menghargai rumput di rumah sendiri dari rumput rumah jiran-jiran. Babai zaman lalu. Sekarang zaman aku bahagia dengan diri aku seadanya take part, alhamdulillah sedaq pun kau wahai diri :p


and now she start moving on and she already destroyed the "cermin pandang belakang" kejamly,haha. Tahniah berganda Yananot! :DD