Wednesday 28 September 2011

hari berjalan.

Semalam aku pergi tengok Bini-Biniku Gangster and only now aku terasa nak update entry. Gaya macam sibuk kalah menteri tapi tak pun, ya la dah nama pun gaya kan :p Lately aku rasa macam tak berapa minat dalam hati nak tulis belog bagai nih. Caipoddah kalau tak minat yang tulis lagi apa hal, haha suka lah! :p

Aku keluar dengan Chaq, my BFF since zaman anak-anak hidung lembap lagi. Alhamdulillah sampai sekarang pun hubungan kami masih utuh walaupun dah jauh terpisah. Aceceh jarak yang tak la berkilometer jauh sangat pun, pergi balik hari pun dah boleh, hee hee ajenye memang best kalau nak create situation yang macam umang aih hebat gila kawan jarak jauh pun tahan lama gitu, lololol :p

One loyal friend is worth ten thousand relatives - Euripides

Woret, basically aku tak ada la nak cerita hipotesis filem para bini Sam yang gangster tu sebab aku rasa kalau google saja review filem tu bersepah keluar link sampai rambang mata nak pilih. So biar aku terus rate saja lah kan, aku bagi 6 bintang dari 10. Aku suka Yana Samsuddin dalam cerita tu sebab comel sangat dan sebab orang nama Yana memang comel. Eh kau apahal tetiba comel :p Haha cerita dia santai dan fun, cuma ada part yang akad nikah dalam masjid antara Sam dengan Intan Ladyana tu aku tak berapa berkenan sebab scene tu ada tunjuk macam Sam tu gelojoh sangat dengan watak bini muda dia, Intan Ladyana. Supposedly kalau nak buat adegan macam tu jangan la buat dalam masjid. Ye la, masjid tu rumah Allah, dah la bukan mahram, berlakon pulak adegan over camtu, macam tak sensitif dengan kesucian rumah Allah pulak. Okay, itu pendapat dari aku la kan, awak sekalian yang tengok pulak bagaimana?